Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Αλέξανδρος Γιαμάκης*: Θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις

Με γνωρίζετε οι πιο πολλοί από την ακατάπαυστη παρουσία μου στους αγώνες της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου και του Εσπέρου στο μπάσκετ.

Γέννημα θρέμμα Καλλιθεάτης, με ρίζες

ρίζες από τον Πόντο όσον αφορά το γένος μου. Θεωρώ πως είμαι ο ΠΛΕΟΝ αρμόδιος για θέματα που αφορούν οτιδήποτε έχει σχέση με τον αθλητισμό, διότι αποφοίτησα από σχολή αθλητικής δημοσιογραφίας, ενώ για πάνω από 30 έτη έχω <<οργώσει>> τα γήπεδα, παρακολουθώντας διαφόρων ειδών αγώνες.


 Όσον αφορά το βιογραφικό μου: Εργάστηκα για αρκετά χρόνια και συνεχίζω να εργάζομαι σε σωματικά δύσκολες συνθήκες εργοστασίου, σε συνδυασμό με ενδιάμεσες παρενθέσεις ως υπάλληλος σε τραπεζικά ιδρύματα, ντελίβερι, σεκιούριτι, τηλεπωλήσεις κλπ, γεγονός το οποίο με υποδηλώνει ως άτομο δραστήριο.

Επειδή λοιπόν ΛΑΤΡΕΥΩ την πόλη μας, θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις και με οποιονδήποτε τρόπο μου ζητηθεί, να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στον τόπο μας. Όσον αφορά το τι όραμα έχω και τι μπορώ να προσφέρω, σας απαντάω ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ, ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΩ εδώ και 37 έτη!

Επέλεξα να κατεβώ ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το ΤΩΡΑ Καλλιθέα για δύο σημαντικούς λόγους:

1) Διότι είναι ανεξάρτητη παράταξη και όχι κομματικά κατευθυνόμενη.


2) Διότι με επέλεξε προσωπικά ο επικεφαλής της Λάζαρος Λασκαρίδης, ο οποίος προφανώς επειδή με γνωρίζει καλά, ΠΙΣΤΕΨΕ σε μένα.

*Ο Αλέξανδρος Γιαμάκης είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό ΤΩΡΑ Καλλιθέα ΛΑΖΑΡΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου