Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Ιωάννα (Γιοβάννα) Ευτυχιάδου*: «Για να λάμψει η Καλλιθέα»


Περνάς τους δρόμους  καθημερινά χωρίς να προσέχεις, τρέχεις  στη δουλειά σου, στο σχολείο του παιδιού σου, στα αγγλικά τους, στο σούπερ μάρκετ και όλα αυτά χωρίς να προσέχεις... Ίσως μόνο κάποιες  στιγμές και
αυτές για  λίγο, όταν κάπου σκοντάφτεις, κάτι σου μυρίζει, ένα αυτοκίνητο παρεμποδίζει τη διέλευσή σου ή συναντάς στο δρόμο έναν γείτονα που έχεις καιρό να δεις ή έναν αγαπημένο φίλο ή συμμαθητή που τώρα πια χαθήκατε, τότε για λίγο προσέχεις…  
Ξυπνά μέσα σου εκείνη την ώρα η Καλλιθέα, αυτή που μεγάλωσες, αυτή  που ήταν ολόκληρη το σπίτι σου, με τα σινεμά, τις γειτονιές  που τότε τους γνώριζες όλους, με τα ραντεβού με τους φίλους στις γωνίες για καφέ Αγία Ελεούσα, Πλατεία Κύπρου, ή για μία κοπάνα την πρώτη ώρα στο γνωστό τυροπιτάδικο πίσω από τον Άγιο Νικόλα - για εμένα τουλάχιστον, γέννημα του «κέντρου».  Και εκείνες τις στιγμές για λίγο έστω, αντιλαμβάνεσαι τη  διαφορά  ανάμεσα σε εκείνο που ζούσες και αυτό που σήμερα βιώνεις… και μην μου πείτε ότι είστε Καλλιθεάτης ή Καλλιθεάτισσα και αυτό που περιγράφω σας είναι ξένο; Όχι, δυστυχώς δεν σας είναι..!
Με αυτές τις σκέψεις στην πορεία μου είχα τη τύχη να συναντήσω ανθρώπους θετικούς, αποφασισμένους, που η Καλλιθέα ακόμα λάμπει μέσα τους , που στα μάτια τους η Καλλιθέα παραμένει μια όμορφη πόλη, παραμελημένη αλλά όμορφη, μια πόλη που έχει μόνο ανεκμετάλλευτο δυναμικό, με δύναμη όχι αδυναμία, μια πόλη  που ξέρουν πως χρειάζεται εμάς,  τα παιδιά που μεγάλωσαν εδώ να την φροντίσουν, που μπορούν να το κάνουν,  για  να πάψει να είναι παραμελημένη, για να λάμπει ξανά!  Νιώθω ότι είμαι και εγώ μία από αυτούς τους ανθρώπους, αυτούς που μπορούν και θέλουν για την Καλλιθέα το καλύτερο, αυτούς που προσδοκούν να συνεχίσουν να μεγαλώνουν τα παιδιά τους εδώ, όπως και οι ίδιοι. Έτσι, απαντώ θετικά στη πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου κ. Λάζαρου Λασκαρίδη, ως τη μόνη ξεκάθαρα αυτοδιοικητική επιλογή του κάθε Καλλιθεάτη, τη μόνη έξω από  παρασιτικές κομματικές εξαρτήσεις και ψηφοθηρικά αγκυλώματα, διεκδικώντας με όλη μου την αγάπη για την πόλη την ψήφο σας για τη θέση του δημοτικού της συμβούλου.
Κάποτε ξεκινούσα τη μέρα μου από το σπίτι μου στη Καλλιθέα για να αποκτήσω τα εφόδιά μου, χρόνια σε σχολεία, πανεπιστήμια, σε διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους, έφτασε πια ο καιρός αυτά να τα χρησιμοποιήσω εδώ, τώρα, Τώρα Καλλιθέα!

*Η Ιωάννα (Γιοβάννα) Ευτυχιάδου είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος  με τον συνδυασμό «ΤΩΡΑ Καλλιθέα ΛΑΖΑΡΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου