Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει, αν δεν αλλάξεις τίποτα

Της ΠΟΠΗΣ ΒΟΥΜΒΑΚΗ

Ζω στην Καλλιθέα από την πρώτη στιγμή της ζωής μου.
Εδώ μεγάλωσα, εδώ έπαιξα,  εδώ πήγα σχολείο, εδώ έκανα τις πρώτες φιλίες μου που άντεξαν στο πέρασμα των χρόνων, εδώ πήγα τα πρώτα σινεμά μου, εδώ ήπια τους πρώτους μου καφέδες και εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά
μου.
Είδα την πόλη αυτή να αλλάζει στο πέρασμα των χρόνων άλλες φορές θετικά και άλλες φορές όχι ευχάριστα...
Ζώντας την  καθημερινά, την είδα να γίνεται λιγότερο φιλική και περισσότερο απομακρυσμένη από τις πραγματικές ανάγκες των  πολιτών της και συχνά βρέθηκα να αναρωτιέμαι πως μπορώ να βοηθήσω να αλλάξει αυτό .
Σε μια περίοδο έντονων αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, αποφασίσαμε κάποιοι ανήσυχοι Καλλιθεάτες να οργανώσουμε τις προσπάθειές μας και να δράσουμε  συλλογικά, πέρα από πολιτικές πεποιθήσεις και κομματικές σκοπιμότητες  για την πόλη που αγαπάμε.
Τόσα πολλά πράγματα που θέλουμε να γίνουν, τόσα πολλά πράγματα που πιστεύουμε ότι μπορούν να γίνουν.
Και γιατί όχι ΤΩΡΑ;;;
Και γιατί όχι όλοι μαζί;;;
 Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστέψετε και εσείς μαζί μας ότι είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε αυτά που δεν μας αρέσουν ή τουλάχιστον να καλυτερεύσουμε τα ήδη υπαρκτά.
‘Όχι στην κριτική και στην αντιπαλότητα αλλά στην ουσιαστική συμμετοχή μας σε αυτά που μας αφορούν και που μας ανήκουν.
Νέα και άφθαρτα πρόσωπα με όρεξη για δημιουργία, με όραμα ο καθένας μας σε άλλο τομέα αλλά με κοινή βάση: Τον τόπο μας...
Και με πυρήνα τον επικεφαλής της πρωτοβουλίας μας τον Λάζαρο Λασκαρίδη, έναν άνθρωπο διορατικό και ανήσυχο από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα.
Είμαι εργαζόμενη (στο χώρο του τουρισμού τα τελευταία 25 χρόνια) μητέρα 2 παιδιών και ασχολούμαι ενεργά με οτιδήποτε έχει να κάνει με το κοινό καλό. Μέλος Δ.Σ. γονέων και κηδεμόνων και τώρα με ενεργή συμμετοχή για την πόλη που με μεγάλωσε και μεγαλώνει τα παιδιά μου.
Με άποψη, δυναμισμό, αποφασιστικότητα, όρεξη, νέες ιδέες και μη φοβούμενη τη σκληρή δουλειά, πιστεύω πως μπορώ να συνεισφέρω σε θέματα παιδείας και πολιτισμού.
Ήμουν, Είμαι και θα Είμαι εδώ να αντιμετωπίζω μαζί με όλους σας την καθημερινότητα και τις ανάγκες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου