Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΤΩΡΑ είναι η ώρα!

Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΓΩΝΗ

Η Καλλιθέα ήταν είναι και θα είναι πάντα το "χωριό" μου.
Εδώ γεννήθηκα, μεγάλωσα πήγα σχολείο, έζησα και ζω το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Εδώ ζουν οι συγγενείς, οι φίλοι μου. Εδώ έχω τις περισσότερες αναμνήσεις μου.
Αγαπώ την Καλλιθέα και με στενοχωρεί να βλέπω χρόνο με το χρόνο τα προβλήματά της να
πολλαπλασιάζονται. Με ενοχλεί να παρατηρώ απλά τα προβλήματα να μεγαλώνουν κι
εγώ να μην κάνω τίποτα και να περιμένω από άλλους να με "σώσουν".
Αποφάσισα, λοιπόν, "να σηκωθώ από τον καναπέ" και μαζί με μια ομάδα φίλων που έχουν κοινό παρονομαστή την αγάπη όλων μας για την πόλη της καρδιάς μας, να προσπαθήσουμε να βάλουμε το δικό μας σημάδι, για να γίνει η Καλλιθέα μας μια πιο ανθρώπινη πόλη, όπως αξίζει στους ανθρώπους της.
ΤΩΡΑ Καλλιθέα λοιπόν. Για όλους μας, για όλους όσους δεν βολεύονται από το σημερινό σκηνικό που στήνουν βολεμένοι αυτοδιοικητικοί παράγοντες με εξαρτήσεις από τα κόμματα που τους στηρίζουν,  για να καταγράψουν απλά τους ψηφοφόρους στη δύναμή τους.
ΤΩΡΑ Καλλιθέα γιατί αν όχι ΤΩΡΑ πότε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου